NOWOŚĆ

Zarządzanie marką i budowanie wartości marki

Jak sprawić żeby Konsument polubił naszą markę.

Szkolenie otwarte

1 799 PLN netto

Szkolenie dedykowane

11 000 PLN netto

Napisz do nas Kup szkolenie
Zarządzanie marką i budowanie wartości marki

Szkolenie prowadzi

Bartosz Wilczyński

Metody Szkoleniowe

  • Ćwiczenia indywidualneĆwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupoweĆwiczenia grupowe
  • DyskusjaDyskusja
  • ZadaniaZadania
  • Case studyCase study

Program szkolenia

Czy wystarczy nam logo i strona www? Inwestycja na lata czy koszty w  corocznym bilansie? W jakim celu i jak budować unikalny wizerunek marki? Czy uda nam się z małym budżetem ? Co na końcu działań powinien myśleć o naszej marce Konsument? Czy mamy szansę na przyjaźń a może nawet na trwały związek ...


Wizerunek marki powinien być konsekwencją świadomie podejmowanych przez nas decyzji marketingowych. To jak będzie ona odbierana przez naszych konsumentów w bardzo dużym stopniu zależy od naszych przemyślanych i przede wszystkim konsekwentnych działań komunikacyjnych. Kształtowanie unikalnego wizerunku marki może być kluczem do osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej. W jaki sposób możemy to zrobić? - kluczem jest profesjonalne i długofalowe zarządzanie wizerunkiem marki. Strategii komunikacyjna, plan komunikacyjny, działania operacyjne na wszystkich poziomach organizacyjnych i wreszcie świadomość jaką wartością jest nasz wizerunek marki, to tylko niektóre elementy o fundamentalnym znaczeniu dla przyszłości marki i osiąganych zysków firmy. Jakie inne elementy możemy wykorzystać w świadomym kształtowaniu wizerunku naszej marki ? Na szkoleniu podchodzimy do tematu zarządzania wizerunkiem marki w sposób holistyczny i syntetyczny podkreślając ważność takich elementów w budowie wizerunku marki jak Tożsamość Marki, polityka Public Relations, opowiadanie historii przez naszą markę czy jej wrażliwość społeczną czyli zaangażowanie społeczne w relacjach  z otoczeniem.


Obszary:


  1. Marka i konsument - aktualne relacje.  

  2. Tożsamość a wizerunek marki

  3. Tożsamość wizualna i leksykalna marki - System Tożsamości Firmowej.

  4. Zintegrowana komunikacja marketingowa

  5. Nowoczesne narzędzia kształtowania wizerunku marki

  6. Wizerunkowe programy sponsoringowe. Działanie pro-społeczne marki

  7. Monitoring wizerunku marki

  8. Partnerzy w budowie wizerunku.


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • nabycie wiedzy z zakresu zarzadzania wizerunkiem marki, od momentu stworzenia jej nazwy do pełnej obecności na rynku oraz wykorzystywania nowych niestandardowych narzędzi i sposobów komunikacji marki

  • rozwój umiejętności w zakresie

  • planowania i realizacji efektywnej komunikacji marki

  • poszukiwania wyróżników w zakresie wizerunku swojej marki

  • zarządzania procesem przygotowania koncepcji komunikacyjnych wraz w wyborem narzędzi komunikacyjnych do budowy wizerunku - odpowiednich mediów i rozwiązań komunikacyjnych

  • sprawnego i profesjonalnego wyboru najlepszych partnerów do współpracy w realizacji naszych działań komunikacyjnych dla naszej marki


Program szkolenia:

Marka w nowym wydaniu

  • Dla kogo ta marka - dla firmy czy dla konsumenta?

  • Dlaczego konsumenci już tak nie kochają marek ? Nie kochają czy częściej zmieniają  swoje upodobania. Które z nich mają dalej największe szanse ?

  • Nowe trendy społeczne a budowa marek.

  • Znaczenie marki we współczesnych relacjach rynkowych

Wizerunek marki

  • Co się składa na wizerunek naszej marki?

  • Funkcje wizerunku marki.

  • Cechy wizerunku marki

  • Polityka wizerunkowa i komunikacyjna w ramach strategii marki


Wartość biznesowa marki i wizerunku

  • Ile wart jest nasz wizerunek marki ?

  • Kapitał i wartości marki z punktu widzenia firmy i konsumenta

  • Jak wartość marki przekłada się na wyniki sprzedażowe.

Podstawy strategiczne marki.

  • Czym jest a czym nie jest marka ?

  • Matryca strategiczna marki. Esencja marki.

  • Pozycjonowanie jako proces wyróżniania

Fundament wizerunkowy marki - kod genetyczny marki.

  • Dlaczego Tożsamość Marki jest tak ważna ?

  • Tożsamość a wizerunek marki

  • Jak dobrze nazwać ? Warsztaty z namingu. Tożsamość leksykalna marki.

  • Jak zamienić ideę w obraz? Warsztaty z wizualizacji. Tożsamość wizualna marki.  

  • Systemy Tożsamości Marki (Nazwa, Identyfikacja Wizualna, System Prezentacji). Dokumentacja - Księga Tożsamości Marki

  • Wizualizacja punktów styku "Konsument- Marka"

  • Jak przebiega proces projektowania tożsamości marki w praktyce.

Punkt sprzedaży - miejsce spotkania z marką. Dodatkowe  elementy wizerunkowe marki.

  • Wizualizacja punktów styku "Konsument- Marka"

  • Zgodność wizerunkowa. Trójkąt wizerunkowy " Marka - Konsument - Punkt Sprzedaży"

  • Wizerunek punktu sprzedaży on-line

  • Dlaczego nasz handlowiec czy Doradca może być źródłem problemów wizerunkowych marki.

  • Procedura Obsługi Klienta jako element polityki wizerunkowej marki

Strategia komunikacji marki - klucze dotarcia do Konsumenta

  •  konsumencki w komunikacji marki

  • Główna Idea komunikacji marki

  • Storytelling czyli jak konstruować historie dla swojej marki.

    • Archetypy marki

    • Rodzaje opowieści marki. Jak możemy wykorzystać opowieści do budowania wyróżników dla naszej marki.

    • Gdzie się inspirować. Jak tworzyć opowieści dla marki?

Zintegrowana komunikacja marketingowa marki (ZKM)

  •  przygotować strategię komunikacji krok po kroku. Cele komunikacyjne marki  

  • Rola Public Relations w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej marki

  • Co oznacza ZKM w praktyce. Zarządzanie ZKM w strukturze firmowej.

Komunikacja marki - nowe podejście, nowe sposoby, nowe narzędzia  

  • Formy komunikacji marketingowej - rodzaje, cele, działania, efektywność

  • Brand PR - proces zarządzania wizerunkiem marki . Media relations dla marki

  • Planowanie obecności reklamowej marki w mediach. Efektywna kampania mediowa.

  • Media społecznościowe . Akcja-Reakcja

  • Niestandardowe formy w budowaniu relacji z konsumentem. Ambient media. Marketing partyzancki .

Marka mocno zaangażowana

  • Programy sponsoringowe (sport, rekreacja, wydarzenia, kultura i sztuka) planowanie i zarządzanie. Transfer wizerunkowy.

  • Działania społeczne marki. CSR. Programy społeczne.

Monitoring wizerunku marki i efektywności podejmowanych działań komunikacyjnych

  • Świadomość marki

  • Reputacja marki

  • Narzędzia monitoringu - monitoring mediów

Partnerzy w budowie wizerunku firmowego.

  • Efektywna współpraca z Agencją.

  • Proces wyboru. Koszty współpracy.

  • Udział Agencji w tworzeniu wizerunku. Odpowiedzialność i obszar zadaniowy dla Agencji

Szkolenie otwarte

1 799 PLN netto

Szkolenie dedykowane

11 000 PLN netto

Kup szkolenie

Szkolenie otwarte

Agenda:

  • Dzień 1 - Godziny: 10:00 ÷ 18:00
  • Dzień 2 - Godziny: 09:00 ÷ 17:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)

W cenie szkolenia gwarantujemy:

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • materiały dla Uczestników
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • doradztwo i konsultacje po zakończeniu szkolenia
  • GWARANCJA CENY ZERO.

Płacicie Państwo za usługę spełniającą najwyższe standardy jakości.

Szczegóły u Doradców Handlowych.

Szkolenie dedykowane

Informacje dodatkowe

  • Szkolenie dedykowane jest zaprojektowane idealnie dla Państwa. Uwzględnia kulturę organizacji, doświadczenie i potrzeby Uczestników, a także korzysta z case studies Państwa organizacji.
  • Badamy potrzeby szkoleniowe na różnych poziomach.
  • Macie Państwo wpływ na każdy element szkolenia, zarówno jeśli chodzi o część merytoryczną jak również wybór miejsca szkolenia, Eksperta/Trenera BERGWAY, czy terminu.
  • Gwarantujemy możliwość opcjonalnego włączenia do szkolenia wybranych przez Państwa narzędzi zwiększających efektywność jak : coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up
  • Szkolenie może być prowadzone przez kilku Ekspertów/Trenerów BERGWAY.
  • BERGWAY gwarantuje możliwość przeszkolenia nawet kilkuset osób. Współpracujemy stale z kilkudziesięcioma Trenerami gwarantującymi najwyższy poziom usługi.
  • GWARANCJA CENY ZERO.

Płacicie Państwo za usługę spełniającą najwyższe standardy jakości.

Szczegóły u Doradców Handlowych.

Napisz

do nas

Czekamy na Twoje pytania i komentarze. Nasi Doradcy Handlowi są do Twojej dyspozycji 24/7 i kontaktują się zawsze w tym samym dniu.