Badanie Mystery Shopper

BERGWAY rekomenduje badanie Mystery Shopper (Tajemniczy Klient) jako efektywną formę sprawdzania satysfakcji klientów i poziomu kompetencji pracowników.


Badanie pokazuje faktyczny przebieg procesu obsługi, wskazując jednocześnie na obszary, które wymagają rozwoju. W zależności od Państwa specyfiki i potrzeb badanie może być rejestrowane za pomocą obrazu i dźwięku.


Decyzję o sposobie przeprowadzania badania Mystery Shopper rekomendujemy jednak po poznaniu kultury Państwa Organizacji, a ostatecznie podejmujecie ją Państwo.


Jakość BERGWAY Mystery Shopper.


Jakość obsługi badamy zależnie od specyfiki Państwa branży podczas wizyty w punktach sprzedaży, dzwoniąc do Państwa Konsultantów lub CallCenter lub innych miejscach obsługi klienta. Projekt Mystery Shopper jesz zawsze nadzorowany przez Ekspertów BERGWAY, natomiast badania przeprowadzają nasi doświadczeni Prospektorzy.


Innowacyjne praktyki.


Opierając się na sprawdzonej na polskim rynku metodologii gwarantujemy jednocześnie, że Eksperci BERGWAY przygotowują wyjątkowe i pełne finezji sposoby sprawdzenia poziomu obsługi.


Przykładowe obszary badań obejmują proces obsługi klienta i proces sprzedaży, jak również to wszystko co nazywamy środowiskiem sprzedaży, a co wpływa na postrzeganie tego procesu:

Etyka badań Mystery Shopper


BERGWAY przywiązuje dużą wagę do etycznego, zgodnego z międzynarodowymi standardami przeprowadzania badań Mystery Shopper, które mają zawsze służyć przede wszystkim poprawie jakości świadczonych usług.


Nasi Doradcy Handlowi są do Państwa dyspozycji. Chętnie doradzimy najbardziej efektywną formę rozwoju Państwa Ludzi, zależnie od specyficznej sytuacji Państwa Organizacji.